In i dimman... och ut me ett blåmärke i knävecket...

jorå, så var man fullast på nöjes igen... :P Måste vara nåt med det värmländska vattnet som får en att tappa bort hjärncellerna så fruktansvärt...   Eller så hade det att göra med för lite mat, för mycket vin, några rundor -" jag har aldrig" och en del sprit som en generös man delade med sig av.... hmmm....

Jaja, svart är det, fulla blev vi, skrattade gjorde vi, ramlade gjorde vi, grinade gjorde vi, dansade gjorde vi, hånglade gjorde jag, bort oss gjorde vi ( men det bjuder ja på :P ) och groteska fyllebilder är tagna för att för alltid finnas kvar att vändas emot mig :P ....  *ångest*

Herregud är allt jag har att säga... Aldrig mera sprit var det första ja sa imorse ... När jag fick blåmärket i knävecket har jag ingen aning om och vart mitt ena favorit örhänge försvunnit är även det en gåta....   Så aldrig mers sprit var det som gällde ( i typ 4 timmar) ... Så ikväll ska vi på´t igen... Fast under lugnare former i kärlekslandet :)  Enligt tradition drog nämligen den ökända festivalborg igång idag... Och campus förvandlas nu sakta men säkert till ett slagfält utan dess like...  De annars så samlade och städade studenterna förvandlas till djur.... Men vafan, tradition är ändå tradition och verkligen inte till för att brytas...


Och förresten... orka vara städad o duktig jämt då? Ne, lite full måste ja bli för att få slappna av lite så det tokiga som händer bjuder ja på ... med ursäkten : Jag behöver en redig fylla då och då... ;P


image10


Jodå, här har vi det... Blåmärket i knävecket som vi ej vet när det uppstod...


image11

ej fullt så blåslagen... några timmar tidigare.... -borde ha stannat i det stadiet... men va gör man inte för grupptrycket?? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0