Topp 5....

Okej... Bara för att ja har tenta imorgon och för att den kommer att gå åt helvete så ägnar jag mig åt viktigt saker typ som att lista massa skit....  Viktigt viktigt viktigt!!! - nja, kanske inte...

Nu vill jag bara att det ska bli helg.... Vill ha tentan gjord, sen vill ja ha ledigt och så vill ja att helgen ska bli riktigt jäkla lyckad...  Behöver verkligen komma härifrån lite känner ja... sen är det festival på campus typ hela valborgshelgen... Brukar ju vara nåt över det vanliga, det är som hultsfred utan livebanden kan man säga... hehe... Men kul är det och vi ska allt occupera kärlekslandet me grillar o soffor o anndra "bekvämligheter" .... Och det som väl egentligen gäller är ju fest 5 dar i rad... men tror ja hoppar det, har lite viktigare saker för mig än att agera alkis... =) Men blir nog skoj iaf hoppas ja...

Jaja... nu ska ja ta en sväng förbi skolan o skriva ut lite papper o så ska ja till banken o byta säkerhetsdosa så att ja kan betala in mina räkningar...

Men här kan ni ju hålla tillgodo me dagens listor...


Kärlekslåtar:
1. Bonnie Taylor - Making love out of nothing at all
2.  Kent - utan dina andetag
3. Per Gessle - tycker om när du tar på mig ( fina minnen där.. =) )
4. Go go dolls - Iris
5. Bonnie Taylor - total eclipse


Pepp-låtar:
1. Whitney Houston - I wanna dance with sombody
2. Jamie Collum - twentysomething
3. Håkan Hellström - Mitt gullbergs kaj paradis
4. TINC - up for sale och capitalism stole my virginity  ( haha... trodde ni inte om hon som inte gillar vänstern... :P )
5. Anita Hegerland - jag ska måla hela världen lilla mamma 


Depplåtar:
1. Kent - Lilla ego (stoppa mig juni)
2. Aerosmith - crying
3. Staind -breake the cykel - hela skivan alltså...
4. Takida - Give in to me
5. Kent - Stenbrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0