Dansband och Nanne Grönwall...

Jag har vidgat mina vyer kan man säga, tänk vad man får uppleva när man jobbar med det jag jobbar med nu... I torsdags fick jag uppleva nåt helt nytt som jag trodde jag skulle få slippa, det är ju inte som att dansband är något av det som mina öron prepareras med... Ne fy, är verkligen skeptisk till den där trallvänliga skit där alla låtar låter likadant och har fruktansvärt töntiga texter... Jamenar: "Leende guldbruna ögon, har jag förälskat mig i", eller  "Elois, är vi mer än bara vänner, så visa vad du känner... " = SKITTÖNTIGT i mina öron... Men men, jag blev hursomhelst ledsagare när två av mina boende skulle ut till Barva bygdegård för att kolla in drifters... Så där stod jag och dansade med mina vänner från boendet och kikade på alla tanter och gubbar som svängde sina lurviga i alla möjliga konstiga danssteg... var rätt underhållande att kolla in de olika stilarna faktiskt, men jag kan ju inte annat än att konstatera att Jag är ingen dansbandsbrud!!  Fast skulle klart kunna sjunga skiten, det är ju lättsjunget och man tjänar rätt bra på det har jag hört... får kanske ta och slå en signal till Bert Karlsson och sjunga i hans öra... :P

I söndags var jag i parken zoo för första gången sen jag gick i skolan tror jag (typ musikklassensdag  i åttan eller nåt!) Men det var faktiskt trevligt, kul att titta på alla djuren tycker jag... Var där med jobbet (suprise! :P )  Sen hade vi picnic med bullarna som vi bakade i lördags till Nanne grönwall och tro mig.. hon imponerade,har verkligen inte gillat henne... Men hon var rätt tuff, liten och cool... men visst, bra är hon väl inte heller än!! men men... Kul med lite aktiviteter iaf...     

Men efter dessa två upplevelser måste jag erkänna att jag längtar som bara den efter Kents nya platta.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0