Listat lagom!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa Stina för första gången på typ ett år och bara plocka upp relationen där man lämnade den.. det är vänskap! Och jäkligt trevligt! :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Halvsov i min säng... Funderade på hundens behov av en promenad inom en snar framtid.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste Maddes härliga blogg om bröst.
Det sista du sa högt? Ja, det låter vettigt! ska äta senare jag. Efter gymmet!!
Det senaste någon sa till dig: Jag äter lasagne nu, så har jag ätit lunch!
Vad har du druckit idag? 5 glas vatten, 1 glas soyamjölk med chokladsmak.
Vad var det senaste du köpte? Handlade på hemköp igår, nötfärs, soyamjölk, vattenmelon, sallad, gurka, tamponger.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt!!! =D *Ignorerar de gråa moln som tornar upp sig!!*
Godaste glassmaken? Hmm.. är ju då inte så jätteförtjust i glass men får väl bli gb:s chokladglass med hasselnötfyllning då..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, vid andra iaf... :)
Sover du tungt? Lagom!! Sover bra, vaknar vid behov.. :P
Drömmer du mardrömmar? Oftast bara när jag är jättestressad eller har feber, dessa inkluderar nästan alltid ormar... Huuu...
Trivs du med ditt jobb? Ja, det är jättekul att få jobba med människor!! :)
Favoritklädsel? Snygga, bekväma kläder.. Klänning o tights är lite favorit just nu! Men snyggt går före bekvämt! :P
Favoritlåt just nu?  Oj.. svårt.. Blir glad av den där Nathalie- låten som tjatar på radion iaf!
Vad ser du om du tittar till höger? Min ljusblå vattenflaska, min almenacka, en blommkruka ( med samma coola mönster som jag har på fondväggen bakom den!) samt en hög med kläder!!
Vad gör dig glad just nu? Min katt... Och Lilla Kasper!!
Vad ska du göra härnäst? Skriva klart det här, äta lite melon och dra till gymmet,
Humör just nu? Bra!!! Har varit en skön dag med golf och promenad och nu gym... det gillar jag!
Favoritgodis? Choklad får det väl bli, eller colaflaskor!
Kläder just nu? Svarta cityshorts, blommiga trosor, vitt linne, en långärmad gul och vit- randig tröja samt vit bh... Sommarplaner? Turkiet och vandringen är ju avklarad. Så nu är det kanotpaddling och grönt kort kvar!! Kanske nån solresa i augusti!
Hur många kuddar sover du med? Typ 3-4.. gillar mys!
Spelar du något instrument? Sjunger mest, rätt bra med tror jag.. Sen kan jag hantera piano, gitarr, blockflöjt och har även ett förflutet som klarinettspelare!
Vad är viktigast för dig? Att må bra!
Snarkar du? Bara när jag är förkyld. De jag delade rum med på Island uttryckte: "L hör man, N ramlar ur sängen och slåss med väggarna men Malin får man stirra på en bra stund innan man kan avgöra om hon är död eller levande.." Så antar att jag är rätt så tyst!
Stökigt eller välstädat? Välstädat!
Längtar du mest efter just nu? Att sommaren kommer på riktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0