Do you know what it feels like??

Det har f*n gått för långt när man sitter i bilen på väg till golfbanan och nästan gråter till Enrique iglesias- do you know what it feels like- låt..... Av den anledningen att den BERÖR i mitt hjärta..... haha... trodde nog aldrig att jag skulle bli så patetisk... Men livet kan tydligen prägla en hårdare än man tror.... :P

Men seriöst :
Maybe if I knew all the things it took to save us
I could fix the pain that bleeds inside of me
Look in your eyes to see something about me
I'm standing on the edge and I don't know what else to give.

Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away?

Det berör, just nu berör det mig.... :(

Kommentarer
Postat av: Mio

Vad är det som tynger dig Mailn, varför mår du dåligt för?kom ihåg att man bara lever för idag, för imorgn har det redan blivit din historia.....kram

2007-06-18 @ 20:52:09
Postat av: emlinn

ja det kan man ju fråga sig, hemlisar.. Men vore skönt om det som nu tynger mig nån gång kan få bli just historia.. Nåt att skratta åt... :) O vem är du egentligen?? kram

2007-06-19 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0