Förväl falkenberg och läskiga måsar...

Var ett tag sen jag uppdaterade här nu... Midsommar passerade och jag jobbade, dock spenderade jag några timmar på midsommardagen med morfar och "bonussläkten", riktigt mysigt att träffa alla små kusiner, dock tror jag att sebastian smittade ner mig med farliga dagisbaciller, för ont i halsen har jag så att det räcker och blir över och feber har jag också lite... stackars mig... :P

Sen har jag tagit året första dopp i Sverige, på landet... Kallt som f*n var det, men nu är det gjort och innan juni slut.. det var ju viktigt!!

Igår var jag hos Madde för att glo på film så vi laddade upp med lite gott och Förväl falkenberg... Aspeppade kurar vi ihop oss i soffan för att kika på rullen... och så startar inte skiten... hack i skivan gjorde att den inte ville gå igång... Så vi vandrade snällt tillbaka till videobutiken för byta film... Vi kom hem lite senare med en ny  förväl falkenberg... tror ni skiten funka eller??? EEEhhh... Ne!! Det tog över en timma att se de första 20 min av filmen, sen gav vi upp... Har varit nere och klagat idag och vi fick låna om den tills imorgon så nu hinner vi förhoppningsvis se den ikväll...

Idag var vi nere på stan, köpte ett par jeans shorts och en tröja.... Mycket fint.. Köpte en tröja igår med... Sisters är en bra affär det... :P   Sen käkade vi lite bröd och frukt på bryggan vid strömsholmen... Myste i solen och blåsten... 
O så kom en liten ankfamilj förbi på ån, nio små dunbollar som vi matade med vårt sista bröd... Självklart såg måsjävlarna det och började cirkulera hotfullt kring oss... Madde i extas för det fördelaktiga fotoögonblicket och jag för att jag var livrädd för att måsarna skulle attackera eller skita ner oss... så jag ( som agerade fotoassistent) kastade iväg en brödbit sen kastade jag mig ner på bryggan för att de inte skulle attackera mig.. brödbit efter brödbit...  :P Ne, måsar är ingen favoritfågel för min del inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0