Nu är det verkligen på tiden....

Okej... Imorse kände jag mig redo att ta tag i allt som har med att leva nyttigt igen... Så nu är det slut på den här misshandeln av min stackars kropp, denna misshandel som innebär: För mycket godis och korv och för lite av sallad och motion... Så nu är det dax.... Nu har jag haft min semester på 19 dar... Nu börjar jobbet och då börjar även allvaret...
 
Så jag startade dagen bra med havregrynsgröt med hirs och krossat bovete.. Mycket nyttigt och mycket gott... Sedan ett äpple och en kaffe med Pernilla ( iklädd bikinin i solen på altan.. haha-vad gör man inte för brännan?) :P ... spontant besök... :) trevligt att se henne.. inte alltför ofta man ser sina dagliga "telefon kompisar" (blir ju så när man bor i olika städer!!)
Sen drog jag i mig en kolhydrat shake för att dra ut i spåret... Dock tänkte jag först ringa Angelica och meddela att jag får komma ut och fika en annan dag för jag inte har tid idag, det samtalet tog över en timma och turen i spåret får helt enkelt skjutas upp tills innan jobbet ikväll, efter golfturen med pappa...
Käkade lunch istället, sallad med fullkornspasta, avocado och fetaost m.m... -Bra mat!! Duktigt Malin, nu börjar det bli som vanligt!! :) Fast mamma tjatar: "Stoppa i nåt mättande i den där salladen nu!!" - Fattar inte vad det är min mamma, så fort man vill äta nyttigt tror hon att man ska få ätstörningar...
 Men men det skiter jag i... Hon fattar nog inte hur det är, när hon var lika gammal som jag hade hon fött ett barn, var 173 cm lång och vägde 57 kg... Klart hon inte fattar, hon vet inte hur det känns att vara mullig för hon är typ alltid slank och smal... Orättvis fördelning på de där generna tycker jag...  :P

Jaja.. skitsamma... Nu blir det 9 hål med pappa på strand sen ska jag jogga och sen jobba... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0