Pussycat dolls??!

Okej, var på jobbet igår kväll och råkade av nån anledning bläddra förbi kanal 5 eller 3 eller nåt för att skåda ännu ett gäng stackare som gör allt för att bli kända! -Pussycat dolls... Hallå? Vart har talang tagit vägen? Värdelöst, värdelöst, värdelöst... Igår sjöng de stackars brudarna ballader... Hej o hå... Haha... Så dåligt, de såg ut som ryska prostituerade i sina korta skinnklänningar och lepoardmönstrade små fodral... Jag blir generad, inte kunde de sjunga och inte var det särskilt upplyftande att titta på heller... Ne, nu undrar jag faktiskt vart världen är på väg, när de som faktiskt kan göra musik med riktiga instrument samt sjunga inte längre har en chans att nå de stora scenerna.... Ne, nu är det strippshow och playback som gäller för de så kallade artisterna...

Jaja... nog om det!! Har läst en bipacksedel för medicin idag som känns lagom upplyftande: Hallucinationer, självmordsrisk, muntorrhet, diarré, aptitlöshet, illamående, viktökning, sexuella problem, huvudvärk, koncentrationssvårigheter, illamående, menstruationsstörningar o.s.v.... Kul kul... Lär väl sitta här med konstiga syner och flämta med torr vit tunga samt spy med jämna mellanrum... :P hehe... nedå, så illa ska det nog inte gå hoppas jag... :)

Sen måste jag bara tillägga att jag älskar min 7 km runda som jag brukar springa... Det är så himla kul att få parrera över rötter och stenar i skogen... :) - tur att nåt är kul iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0