update...

Jaha, så har man precis kommit in efter att ha släpat runt hunden 7 km... rundan som igår tog ca 45 min att gå tog idag (tack vare min gräsätande hund) över 1 timma... Herregud, blir att gå ikväll igen!!
Nu är det lixom slut på allt som har me onyttigheter och lathet att göra... Ska dra ner på stan o kika lite på vart det kan vara läge att träna över sommaren... Vill ha ett bra gym och gärna spinning på schemat... Friskis blir nog bra!!

Utöver det försöker jag hålla mig sysslesatt, det sägs att det är bra att göra det när inte hjärtat mår så bra... Så jag gör saker hela tiden, kan knappt sätta mig ner och äta, då sätter hjärnan igång att arbeta och tårarna kommer... Inte bra det här, verkligen inte bra det här...  Så nu ska jag göra nåt... Läsa golfteori, undrar om det är en bra idé eller om det bara sätter fart på tankarna ytterligare... Ska testa... Börjar ta mitt gröna kort på Söndag, ska bli riktigt skoj, tänkte spela så mycket som möjligt i sommar... 

Igår impulsshoppade jag alldeles för mycket, har en tendens att göra det när jag inte är i form.... Men vad gör man inte för en kick när livet är jobbigt?? 

Sen funderar ja lite över helgens planer, de har ju blivit inställda 2 gånger om nu... Först ställde vi in vår sen länge planderade Karlstadresa av olika anledningar... Så bestämde vi att vi skulle "turista" och festa i Örebro istället.. Men så bestämde sig Carro för att åka hem till sin hemstad så där satt ja i Örebro med väskorna packade... Så då fick det bli att dra till Tuna istället och som bekant finns det ju inte så väldans mycket skoj att hitta på här... Så nu får vi se vad som händer i helgen...
Vore ju trevligt om nåt hände iaf, efterssom mitt behov att hålla mig sysslesatt just nu är rätt stort... Annars får jag väl helt enkelt gå, gå, gå, gå och gå..... Det är ju nästan bara när jag är ute och går, springer eller tränar som jag inte tänker.... Och det är skönt... Orkar inte tänka nu, vill inte känna allt och vill inte tänka på allt som rör sig runt om kring och inuti mig...  Men det löser sig nog... det måste det göra... det brukar ju göra det... såsmåningom så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0