dejt- o fylleförbudet är brutet...

Jajemen... 25 nyktra dagar blev det iaf, är faktiskt ganska stolt, inte en enda smutt på något alkoholhaltigt har kommit mot mina läppar... men i fredags så var det kört!!!
 
I fredags hade vi sista handledningstillfället för uppsatsen o nu är den inlämnad, så grymt skönt!! :D
Sedan var det bara att packa ihop bilen, dra en svänga förbi gymmet o så vidare till Eskilstuna... Pernilla o Rikard hade som bekant inflyttning/utflyttnings/ födelsedags fest i en smäll... Riktigt lyckat var det faktisk, hade jättekul, inga hysteriska gråt attacker eller andra tecken på för hög alkoholhalt i blodet...
Bjuder på festens skönaste bilder här nedan... (ni kan även kika på resten på www.emlinn84.bilddagboken.se) Där ska allt laddas upp... :)

image17

Pernilla saknar visst att hålla en nappflaska i handen nu när lilltjejen blitt stor så hon övade lite på mig... :P

image18

Matte och jag övade lite coola dansmoves... hmm.. jajaj....

image19

O så några till...

image20

ne, men vad tror ni om floor filler till hösten??? :P

image21

O Madde o ja var pussugna denna kväll...  :)

image22

Detta var de Snyggaste kallingarna jag var under denna kväll.... :P   






Lördagen var en hård dag.... Efter en tre timmars sömn eller nåt så bar det av ut på landet... Sola lite på utkiksberget o umgicks med familjen.... Samt somnade gott i en stol på altan, vilket resulterade i ett fantastiskt myggbett på högerkinden... (ser ut som en jättelik finne o kliar gör det me.. :( )

Dejtingförbudet var det andra som bröts denna helg... vet inte om jag bröt det redan i fredags men officiell så bröts det på lördagskvällen....  Somnade gott hemma på ------- soffa o vaknade med ett ryck klockan ett... då sov han så fint på min höft... Smet hem, trots erbjudande att få övernatta i andra delen av hans dubbelsäng....


image23

Måste säga att vi har några fina smultronställen ute på landet.... :)

image24

Vattenflaska o solglasögon på en klippa... Lite sommrigt är det iaf... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0