var det verkligen 4 år sen??

Hehe... Fick antagningsbeskedet från antagningsenheten eller vad det nu heter...  Sökte några kurser i Karlstad bara på skoj till hösten, var lite sugen på ett break från Örebro, men ser ut som att det blir att stanna även i höst trots allt... Är ju med i sektionens styrelse nu så det kan man ju inte bara hoppa av och så fort man nämner att man vill plugga nåt annat nån annanstans möts man med ett.... NNNNNEEEEEEEJJJJJ, men så kan du väl inte göra heller, du ska ju vara här hos oss...

Så så får det väl bli då, får stanna här med folket!! :)

Hur som helst så följde mina betyg med i antagningsbeskedet (som nån bekräftelse) 
AVGÅNGSDATUM: 2003-06-06- gggaaahhhhh... Börjar jag bli tant eller?? 
Är det verkligen fyra år sen man tog studenten?? Känns ju som igår?? Herregud o vad hade jag för planer då då?? Jo, Malin skulle ta sitt pick o pack och flytta till London... (kan påpekas att jag inte satt min fot i London efter studenten! :P )  Fast jag har gjort rätt mycket annat... Har uppenbarligen spenderat två av dessa fyra år på högskola/ Universitet, rest ett halvår eller nåt och jobbat 1,5 så det får väl duga....

Betygen var  ju inte så tokiga heller, hade glömt att ja låg bra över medel....  Var ju kul... eller nåt.... O så sitter man här o ska bli sjuksyrra... haha... jaja... e väl inte målet... målet är bra mkt längre bort, minst 3-4 år till på universitet... Men vad det målet är behåller ja för mig själv... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0