Hål i sporttoppen....

En grej som jag tycker är förbannat tråkigt att shoppa är sporttoppar, det är lixom ett så otroligt intetsägande plagg som man knappt ser och som man bara ska svetta ner och så...
Idag insåg jag dock att det nog är dax att införskaffa några nya... De vita fina är inte längre vita utan dassigt gråa efter massa träning och tvätt...
Men det värsta är nog den svarta, min älskade top, som jag haft i helt sjukt många år, köpte den på lindex på den tiden då lindex låg i gallerian i Eskilstuna, det är nog snart 10 år sen... Och tro mig, den är VÄLANVÄND, det är lixom inte så att jag köpte den och lät den ligga nedå... Det var bara jävligt bra kvalitet!
MEN, nu är det dax... Hittade ett liiitet hål i den idag...
Så, ännu en grej att skriva på shoppinglistan när den första riktiga lönen utbetalas...

Utöver det så har jag som plan att jag när första riktiga sjuksköterskelönen går in på kontot ska handla en klänning jag verkligen vill ha, ska inte kolla på prislappen, ska bara kolla modell och design samt hur den sitter på mig! För den 27´e juni gifter sig V´s bror så då ska vi till Öland på bröllop, den 26é lär jag få min första lön... Och tro mig...
På det brölloppet ska jag ha nya fina underkläder, en fin klänning och nya sommriga skor... Och min fina fina karl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0