sjuksköterska på Örebro universitet...- informationen suger!

Ligger här nerbäddad med min dator och med karn brevid... Mysig att lyssna på hans andning i bakgrunden av smattrande tangenter... Borde skriva ett mail, eller flera?! Borde skriva till min chef om sommaren, borde skriva till nån som är ansvarig för VFU´n på universitetet att detta suger! Borde skriva att jag är besviken på det jag lånat för och att jag inte alls är redo för att komma ut som "färdigutbildad"....  Jag kan ingenting, var glad om du inte blir min patient!!!
Det känns som att jag skrivit uppsats i 2 av dessa 3 år ungefär...

Borde skriva en insändare att jag aldrig skulle rekomendera Örebro Universitets Sjuksköterskeprogram till någon om de inte får nån struktur på hur information ska komma fram till elever...  Hur ska vi veta när de inte är tydliga i vad som sägs och sagts?  Ne.... Om ni funderar på ssk- utbildning i örebro... Fundera er någonananstans!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Designen är jättefin... Undrar vem som tagit det underbara fotot överst??? :P



Hoppas tentaplugget går bra!!! Det är banne mig inget roligt alls tycker jag...







Kram maddluren

2009-04-20 @ 23:13:12
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0