Bebissjuk...Biverkan av minipiller?

Nu har jag jobbat på BB typ hela sommaren, även om ja mest jobbat halvtid... Men ändå!
I början av sommaren sa alla saker i still med;  "när sommaren är slut kommer du vara gravid" eller, "du kommer bli så bebissjuk o gå hem och börja pressa din karl på en liten... "
Ärligt talat har jag inte känt så på hela sommaren faktiskt, visst ser det mysigt ut och visst är bebisarna söta men jag har inte längtat efter en egen... snarare tvärt om!
Så för någon vecka sedan tog jag tag i projektet att börja knapra minipiller...
och vad sker?
Jo, dagen efter att jag tagit första pillret står jag vid barnronden och känner ett extremt sug efter en egen bebis...
Ville bara ta det lilla varma mjuka knytet som låg på skötbordet och springa hem... O låssas att den var min!
Självklart har jag spärrar som stoppar mig från att gör så...
Men sen dess har inte denna känsla lagt sig...
Jag vill ha en egen bebis!
Men visst, lite realistisk får man ju vara med... Vill ha barn, men vill ge mina barn en stabil grund så det blir inga ungar förräns jag jobbat åtminstonde något år... Så det så!
Och det blir inga barn förräns jag och Ville fått njuta lite mer av att bara vara vi heller...
Finns mycket vi vill hinna med innan det finns plats för ytterligare en liten person...
men ändå...
Jag börjar bli bebissjuk!
Är det en biverkan av att äta minipiller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0