Framsteg...

Idag är bättre dag än gårdagen... Känner mig helt okej med det faktum att operationen gick åt H-vete... Det är som det är lixom, orkar inte gräva ner mig för det! 
Idag ringde de från Ortopedavdelningen här på MSE oxå, så jag ska dit på arbetsintervju, så får vi se vad som sker...  Ringde en PA-konsult på huset för några dagar sen och hon skulle se sig lite om och informera om mig om nån behövde vikarier. Och idag ringde de alltså... Så det kändes kul! Alltid trevligt att få lite bekräftelse på att det finns jobb, sen kanske de inte vill ha mig, särskilt inte me tanke på ögat som krånglar nu...  men ändå, det löser sig!

Idag har jag även gjort lite nytta, ringt lite samtal och sånt annat viktigt som man skjuter upp..
Sen var jag hemma hos Angelica och fikade samt lekte med Kasper... =D

Ikväll blir det kräftor och västerbottenpaj med karln... MYYYYS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0