Jag- me barn?!

Inatt drömde jag att jag hade en bebis, tror det var en flickbebis. Hade iaf en jättesöt bebis med massa mörkt hår på huvudet i en snygg barnvagn, och den var min!!! Ja, både bebisen och barnvagnen.
Ofta när jag drömmer om barn så drömmer jag att jag är en värdelös förälder, typ att jag glömmer ungen nånstans eller att jag inte har med mig mat till den eller ens tänkt på att mata den.. Eller att jag tappar den i golvet eller inte vill veta av den... Hemska drömmar helt enkelt!
Denna gång var det annorlunda, imorse när jag vaknade kändes det verkligt, jag kanske skulle klara av en bebis trots allt, till och med börja längta lite smått efter en... nångång såsmåningom iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0