Freeday...

Jaha, fredag.. Fridag!
Ledig! I like.. Enda dagen denna vecka!
Hade väl behövt plugga på lite kring bemötande av dementa med tanke på hur läget såg ut på avdelningen igår, men det har jag lagt ner...
Ska snart iväg och simma lite, sen ska jag hem och pussa min sambo adjö, han ska till Öland och jaga med sin far och bror..
Sen ska jag iväg till Angelica och hälsa på innan det är dax att dra iväg för en kväll med arbetskamraterna, det blir intressant att träffas privat...
Så som sagt, fullt upp även en ledig dag! Jobbar helgen sen, sista helgen innan jul.. Så skönt att ha tre lediga helger efter varandra.. Inte ofta det händer.. Men sen blir det iof två helger efter varandra.. Men men, jag la schemat själv så varför klaga? Ville är ju bortrest de helgerna ändå, så då kan ja ju lika gärna jobba!

Utöver detta skulle jag nog behöva sova lite oxå, sover så otroligt dåligt på nätterna, vaknar till minst ett par gånger varje natt, sover lixom inte särskilt djupt! Har varit så sen jag började jobba.. Antar och hoppas att det lägger sig när jag känner att det flyter på lite bättre i jobbet!

Ne, nu måste jag ta mig iväg o simma!!!
På återseende! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0