Nu så...

Idag  vaknade jag utan huvudvärk... :D Ska väl inte ropa hej än, men fick några piller av min mamma igår som hjälpte till att svälla av i näsan och bihålorna.. Så imorse vaknade jag och kunde andas, men istället var jag hes som attan.. Men idag känner jag mig faktiskt fräshare än vad jag gjort de senaste dagarna...
Skönt med tanke på att vi ska åka till Öland och hälsa på svärföräldrarna i helgen, det blir trevligt. Jag tycker om mina svärföräldrar, de är helgoa!!
Kan nog klara av att jobba på måndag med så jag får väl ringa till chefen och säga det oxå!

Idag ska jag göra en ansträngning, ska ta en liten promenad idag igen, bland annat hämta hem Villes cykel så den inte behöver stå vid stationen över helgen, så ska jag raka benen och tvätta håret också (var ett par dagar sen.. Jag lever efter;  "är man redan äcklig så kan man lika gärna vara genomäcklig :P ), och packa och kanske eventuellt städa upp lite här hemma så det är fint när vi kommer hem igen i nästa vecka... Det är nog ungefär det jag orkar med!

Är rätt less på livet som sjuk nu faktiskt... Det blir skönt att komma igång igen lite nu... Med start i helgen och jobb och om jag har tur lite träning i nästa vecka... Antar att jag inte är ensam om att känna på detta sätt?!

Ha en fin helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0