Så däckad av en förkylning?

Idag är jag i princip feberfri, om jag bortser från natten då... Vaknade med frossa mitt i natten. :(
Vaknade för en dryg timma sen, förvånad över hur mycket man kan sova och hur trött man ändå är när man vaknar, trodde inte man kunde bli såhär däckad av en förkylning.. men värken i kroppen och i huvudet ger inte med sig... Jättedrygt! Men idag ska jag allt pressa mig lite, tvinga ut mig på en kort lugn promenad för att byta luften i lungorna. Har väldigt ont i luftrören och i bröstkorgen, konstigt med tanke på att jag inte hostar nåt, men det hänger kanske ihop med astman... Vem vet?!
Jaja.. Nog gnällt om detta.. det är som det är!

Igår fick jag svar från antagningen inför vårens kurser, kom in på alla som jag sökt, inser dock att det blir svårt att kombinera med 100% arbete... Men satsar på att läsa en eller två av kurserna parallelt med jobb iaf.. Är ju bara under några veckor som det blir tufft... Lutar åt att läsa kardiologiska sjukdomar och entreprenörskap inom vård och omsorg.. Tänkte att det nog vore en bra kurs med tanke på att jag senare i livet vill starta eget.
tyvärr gick den kursen i västerås och jag fattar inte hur man får fram schemat för när det är lektioner... Får ta o kolla upp det, kanske är tokigt att börja plugga redan nu, särskilt ovanpå allt jobb.. Men vill man ta sig någonstans så är det bara att sätta igång på en gång!

Igår kollade vi på twilight, jag blev riktigt förvånad över hur bra jag tyckte att filmen var.. Så jävla snyggt filmat och en på nåt sätt sexuell underton genom hela filmen. Ja, jag gillade den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0