Sjuk!

Dåligt med uppdatering här de senaste dagarna... Men så blir det ibland!
Var ju som sagt på fest med jobbarkompisarna i fredags, det var jättetrevligt faktiskt! Kom väl hem vid halv två, får lov att erkänna att det var lite segt att jobba på lördagen men det gick bra trots allt, var lungt på jobbet så.
Söndagen på jobbet gick oxå bra men jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk så när jag kom hem på söndag kväll så sov jag någon timma, när jag sen reste mig från sängen för att gå ut till Ville så small det till i huvudet och jag blev liggande på soffan med tårarna rinnande medan ville sprang till medicinskåpet för att plocka fram det smärtstillande vi hade... Det hjälpte sådär...
På måndagen var det inte direkt bättre så jag beslöt mig för att stanna hemma, med dåligt samvete, känns som att man inte är sjuk på riktigt när man har huvudvärk, men å andra sidan så är det skillnad på huvudvärk och huvudvärk.. Och jag hade verkligen värk!!! Och har fortfarande, skillnaden från igår är att jag nu oxå är genomförkyld, mår illa på nätterna och har feber... Inte så kul kanske?! Men när man speedat på ett tag så kommer man till en punkt när kroppen säger stopp och nu är jag där.. Så det är väl bara att lyssna på kroppen och vila antar jag...

Mormor var här en stund på förmiddagen för att hjälpa mig komma igång med lite stickning, jag bjöd henne på hembakade lussebullar och chai-te.. Hon hade även med sig lite köttbullar till mig att äta till lunch om jag orkar..
Kanske orkar jag lite iaf... De såg gott ut med hemgjorda köttbullar faktiskt..

Nu har jag surfat runt lite på modesajter och fantiserat mig till en ny garderob... Ska verkligen satsa på att få ihop en bra tidlös basgarderob under våren... men först ska jag klämma de där sista 8-9 kilona så jag är i den form jag önskar vara resten av livet bara... Dumt att köpa massa dyra kläder som man bara känner sig ful och tjock i ändå tänkte jag..

Ne, nu orkar jag inte skriva mer.. Ligger här nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0