Trött...

Hmm.. Klockan är elva, jag har varit vaken i 2 timmar och redan är jag helt sjukt trött.. Förstår inte varför?!
Har haft mamma och pappas hund här över natten, som sällskap när Ville är borta och för att underlätta lite för dem den här veckan när de har lite mycket omkring sig, särskilt stackars pappa.. Det är inte alltid helt lätt att ha 40 anställda att ansvara för.. :/
Det är faktiskt lite mysigt med hund tycker jag, kanske skulle köpa en? Problemet är väl hur man skulle ha tid med den när båda jobbar heltid?! Så det får nog vänta några år ändå. En katt däremot, det vore nåt kanske?!

Ska strax ta tag i det där med matlagning tänkte jag, har tagit fram köttfärs, tyvärr har jag noll inspiration, men nåt blir det väl... Sen ska jag ta en promenad hem till mor o far med hunden innan det är dax att bege sig till jobbet, nu får det vara nog med sjukdom, jag säger upp mig från bakterier och virus samt ignorerar hostan.

Ikväll kommer äntligen min fina hem igen, jag har saknat honom väldigt mycket denna gång faktiskt, kanske för att jag inte haft så mycket att göra nu när jag varit sjukskriven?! Skönt att ha honom hemma igen iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0