Aldrig nöjd, jag blir Aldrig nöjd....

Jag är verkligen en sån människa som har otroligt svårt för att slappna av och njuta av nuet... Att bara följa med och tycka att här och nu är helt okej..
Jag längtar alltid efter nåt annat än det jag har, där jag är i livet.
 Tror att allt handlar om att jag i hela mitt liv alltid längtat efter att bli vuxen, jag trodde nog i min enfald att "bli vuxen" skulle lösa alla mina problem, som om det där huset jag alltid drömt om kom som bonus, precis som att fylla 7 år innebär att få börja skolan och att fylla 15 år innebär att man plötsligt får K****a fritt...
På samma sätt trodde jag nog att 25 år skulle föra med sig jobb, barn och hus... Men icke! kommer fira 25 år utan varken hus eller barn, förhoppningsvis ska jag väl att ha fixat mig att vikariat om det inte blir nåt fast. jobb på ett tag.. 
Men jag antar att det kommer, det kommer antagligen en dag för allt... Det är bara att mina dagar, de dagar jag längtar efter och drömt om inte kommit än... Men jag väntar tålmodigt... På jobb, på drömhuset... kanske på barn...

Så nu har jag gnällt här... så Ville slapp lyssna på eländet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0