Hälsosam?

Alltså jag brukar nog vara rätt hälsosam, jag äter helt okej mat, jag är medveten om vad jag stoppar i mig och jag tränar oftast regelbundet... Ända tills för ett tag sen.
Jag vet inte vad som hände när jag började jobba, kanske energin tog slut men träningen lades lite på hyllan, det kan iof även bero på att friskis inte har några roliga pass under sommaren oxå iof.
O det här med mat, det har blivit mycket Mc D, då vi åkt fram o tillbaka till Öland så är det smidigt att slinka förbi där när man åker genom Norrköping. Det har även blivit mycket mackor, piccnic på sommaren ni vet... En hel massa godis!!!
Oreglebundna mattider under sjukskrivningen för att inte tala om allt jag stoppar i käften i brist på annat att göra..
Men nu får det vara nog, beach 2009  var inget höjdarår rent kroppsligt, men jaja.. får satsa på jul 2009 ist...
Känner ett behov av att bättra mig nu faktiskt, inte bara för utseende utan för att må bättre, så att det känns bättre i kroppen ni vet? Har fått klartecken från min läkare att det är okej att träna lite och det verkar faktiskt som att ögat börjar läka lite nu när de satt in antibiotika i tablettform istället *håller tummarna*... Så nu är jag redo att komma i form igen!

Imorse börjades dagen med;
Ekologisk müsli med mjölk, ekologiskt kokt ägg, grönt te och aloe vera juice, samt omega 3-piller och vitaminpiller.
Och nu ska jag ta mig en långpromenad och ikväll satsar jag på en liten runda i spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0