Öland.... - jag låter bilderna tala...


Vi var på marknad... Jag handlade chokladlakrits = Världens godaste godis, tack island för att du införde det i mitt liv, det har nog gett mig ett och annat kilo!

 
Uppe i ett kyrktorn stod vi och spanade ut över Ölands gröna ängar/ Marknadsparkeringar!


Ville &co blåste lite i en nedplockad orgel, men det roligaste var när villes brors fru (då flickvän) ringde i kyrklockan.
        God mat åt vi på sandviks kvarn!

 


Så fin i solnedgången vid raukarna!

          

Mys under en filt.... 



        



     

Jag låter bilderna tala... men om ni inte förstod det så har jag haft en alldeles underbar helg...


Kommentarer
Postat av: josefin

mysigt ni måste ha haft det! vill oxå åka iväg nånstans...men Damian kommer nog åka til öland själv på spontan tur med mcn

2009-07-05 @ 23:01:34
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0