On Hold...

Ja, vad ska jag säga... Fortfarande sjukskriven, var hos doktorn idag och är sjukskriven 2 veckor till...
Känns tråkigt, jag hade verkligen hoppats på att få jobba till helgen, vill verkligen!
Känns som att livet står stilla, hatar det här, blir tokig och galen av tristess. jag bara väntar, väntar och väntar på att infektionen ska läka ut...  Så jag kan jobba, eller åtminstonde så pass att de kan operera som planerat!
Känns fruktansvärt tråkigt att behöva vara sjukskriven så lång tid när man bara har ett vik på 13 veckor... Det är ju nästan halva tiden man är borta! O på det så blir man fattig med, den där kameran jag hade planerat att köpa får nog vänta ett par månader! :(

Ne, jag är mycket mycket utråkad och besviken på livet just nu. Men jag försöker bita ihop och hitta på smått o gott.
Har varit ett par dagar nere på öland hos pojkvännen och hans familj, det var trevligt! Ett litet break i att gå hemma och glo.
Har små projekt att ägna mig åt, sånt jag aldrig hinner annars... typ tvätta cykeln och fixa med mina nya köksmöbler, just nu målar jag dem, blir riktigt snyggt tror jag, vita möbler med mörkbrunbetsade skivor och sitsar!  just nu står det även bröd i ugnen...  Syrran kom över med lite godis på eftermiddagen, sen åt vi pytt i panna alla tre syskona, lite mysigt!
Så lite gör jag om dagarna iaf!  Även om jag önskar att jag gjorde mer!
Men men, nu inväntar jag nytt läkarbesök i början på nästa vecka sen blir det nog ett par dagar på Öland igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0