Proviva och sjukintyg!

Jaha, så vad det måndag igen.. Som om det gjorde någon skillnad i mitt liv för tillfället? Här är det söndag hela vecka... Långa dagar som bara passerar i väntan på att komma igång med livet som vanligt igen. Hade tänkt att jag skulle ta tag i det där med sjukpenning o grejer från föräkringskassan idag, men min läkare har visst bara skickat en kopia på sjukintyget, förhoppningsvis har han redan skickat orginalet till F-kassan... Men vem vet! Ringde mottagningen idag som skulle kolla upp det åt mig iaf... Vill ju inte bli pank på detta elände oxå!
Är halvägs in i min antibiotikakur nu med, magen börjar lägga av så jag häller i mig proviva i förebyggande syfte.
Måste säga att jag är jävligt trött på detta just nu. Jag försöker hålla mig sysselsatt och inte klaga för mycket, men livet väntar verkligen bara och jag kan inte se att jag får någonting positivt ut av detta egentligen. Eller, ja det skulle väl vara att jag får vara lite extra mycket hos min fina nere på Öland då.. Kan ju lixom lika gärna sitta där o göra ingenting som här!
Så imorgon efter läkarbesöket åker jag ner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0