Rastlös för mindre...

Jag är sjukskriven, har ögoninflammation.... Asdrygt, det gör inte särskilt ont och det stör inte så mycket, men det geggar en hel massa, det rinner massa äckel ur mitt stackars öga.. Inte alltför trevligt!
Så här sitter jag isolerad i mitt hem (eller ja, villes egentligen då, men ändå)... Jag hatar att vara isolerad, har varit isolerad p.g.a ögat så otroligt många gånger förut, så jag blir galen och frustrerad av detta... Allt vore ju mycket enklare om jag åtminstonde kände mig sjuk.. men det gör jag ju inte, skulle kunna göra precis vad som hellst, känns inte heller så jättekul att sjukanmäla sig en lördag mitt i semesterperioden heller, inte så enkelt att få in nån då antar ja...
men men, det är ju inte mitt fel att mitt öga fuckar up heller...
Det är bara att bita ihop och försöka överleva rastlösheten och frustrationen...
Jag roar mig med blocket... Letar bra och billig inredning till den lilla stuga jag tagit över för renovering!
På tisdag ska de riva taket... Sen börjar de spika på nytt och fint virke, så om några veckor kan jag förhoppningsvis sätta igång med inredningen... Blir skoj, ser fram emot det... Ser fram emot att ha 150 meter till badet och en trätrappa att sitta på.. har jag tur kanske stugan kan användas för kräftskiveställe i början av september eller nåt...
Annars får det väl bli vårfest där 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0