Saknar min vapendragare...

Alltså, det är ju emot mina principer att lämna ut mina vänner i denna blogg, men jag måste bara lägga ut lite på denna tjej, min fina Carro, vapendragare under universitetsåren... Det är rätt tomt att inte ha henne på någon kilometers avstånd nu måste ja säga! Mycket kul har vi haft, mycket skit har vi tagit oss igenom, vi har varit överens och oense, vi har haft våra fejder och våra sentimentala utbrott...
Känner ett sug efter att bara ha en jävligt kul kväll me denna tjej idag.. Tror jag haft mina abslut roligaste festkvällar me denna flicka!  Hade varit jävligt nice att ta en spontankväll, men tyvärr jobbar hon (10 mil bort) och jag är sjukskriven så det blir inte så...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0