Samla vuxenpoäng...

Jag har alltid längtat efter att bli vuxen...
Att bli vuxen på det sätt att jag skapat mig allt det jag drömt om så länge;
Ett hus, ett trädgårdsland, en egen bil, inkomst så jag klarar mig och har det bra, några barn såsmåningom...
Jag är ingen person som har ett behov av att skapa saker för att det ska se bra ut i andras ögon, Ingen skrytig person...
Jag nöjer mig egentligen med rätt lite... Jag vill bara ha mitt och något jag trivs med...

Just nu har jag börjat samla dessa vuxenpoäng på riktigt...
Jag har träffat Ville... och vi planerar en framtid ihop...
Till och med ica-kort har vi kopplat till samma konto...
Jag har en stuga på gång att inreda och njuta av...
Jag är färdigpluggad och hoppas på en längre anställning f.o.m i höst...
Jag har gjort en ansökan om lånegaranti på en bil...
Jag har börjat strukturera upp en ekonomi som ska hålla...
Jag kan köpa mig grejer jag velat köpa under många år... som en kamera..
Det är mycket på gång...
Jag är på väg ikapp till dit jag vill vara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0