Sovmorgon...

Idag tog jag faktiskt sovmorgon, rätt ofrivillig egentligen. Har varit duktig och försökt komma upp när Ville går till jobbet denna vecka, jag är av den uppfattningen att det är dumt att bli försoffad bara för att man är sjukskriven. men i morse somnade jag om och vaknade inte förräns nyss.

Idag styr jag stegen mot min egnen lägenhet, ska slipa mitt nya köksbord, så jag kan måla det sen...
Jag försöker verkligen hitta på små projekt nu när jag är hemma..
Men visst, jag erkänner... Jag håller på att bli galen!
Framförallt har jag fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte kan vara på jobbet och för att detta inte verkar bli bättre heller.. Och jag blir så jävla störd på läkaren som "inte vill sätta in starkare medicinering än nödvändigt" - Fan ge mig allt, slå ut infektionen från alla håll tack, jag är trött på att det rinner var ur mitt öga.. Det är äckligt, det får mig att känna mig väldigt ofräsh och smutsig och det är mycket frustrerande att inte se att det minskar heller.
Jaja, ska dit imorgon, tänker fan kräva att de sätter in allt de har... Annars byter jag läkare... Det är så synd att min vanliga läkare är på semester, hon skulle iaf förstå att jag inte klarar av att gå runt och dra mer p.g.a. detta. Jag har dragit med denna skit hela mitt liv på ett eller annat sätt...

Jag är trött på det, jag är less på det och jag vill inte tvingas gå igenom det igen och igen och igen och igen...
Det spelar ju ingen roll hur mycket jag anstränger mig och försöker, det blir ju ta me fan ALDRIG bra.
Jag har drabbats av en förbannelse, kan inte komma på någon bättre förklaring till eländet... :( 
Och jag blir så less, försöker hålla god min men sanningen är att ; Jag HATAR detta jävla ögat, det förstör mitt liv, inte bara nu, utan, då och förut och jag trodde verkligen att jag skulle slippa sådna här problem sen jag gjorde den "avgörande operationen" , Men Icke!
Jag blir nog aldrig fri från denna förbannelse, jag måste bara hitta sätt att leva me den och fortfarande klara av att njuta av livet....


Så, nu har jag gnällt färdigt för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0