Trött på detta.

Nu är jag jättetrött på detta. Nu har infektionen i ögat hållit i sig i typ en vecka, har varit sjukskriven från jobbet i 5 dagar och har två dagar till innan jag vet om jag får gå tillbaka på måndag eller inte.
Var hos farbror doktorn i måndags och fick andra droppar, men om det blivit så mycket bättre vette fasiken, har fått lite feber istället och ögonlocket har svullnat lite?! Men jag kämpar på, gömmer mig inomhus, längtar efter mitt liv och att träna. Blir tokig av detta! På fredag ska jag till doktorn igen iaf! Hoppas på en snar förbättring men oroar mig för MRSA eller nån annan multiresistent bakterie..

Idag ska pappa hämta mitt nya köksbord som jag ska renovera upp, sen kommer Kristine över och käkar lunch med mig. Det är tur det, så jag har något att göra på schemat.
På lördag morgon åker Ville till Öland, det känns tråkigt.. Hur ska det gå att somna utan honom bredvid mig på kvällarna? Har blivit så van vid att ha honom omkring mig hela tiden, så hur ska det gå? Tre veckor tänker han vara där nere... :(
Förhoppningsvis, om ögat är läkt och det inte är någon stackare som slitit hårt nu när jag varit sjukskriven från jobbet som vill vara ledig så får jag åka ner och hälsa på 4 dagar iaf.

Usch, ne nu vill jag verkligen bli frisk!!! hur gör jag för att påskynda processen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0