Insmord med Schampo....

Har bränt mig på ryggen lite... Det känns som sandpapper i hyn, men men.. Vill man vara fin får man lida pin.... Brun har jag iaf blivit! Det är rätt stor skillnad på hur solen tar här uppe och nere på öland, den är faktiskt starkare på Öland än här...
Hursom så bad jag min älskling att smörja in mig imorse innan jag gick upp, så han gick och hämtade flaskan med mjukgörande och började smörja in min svidande rygg... Som började svida ännu mer... Efter en stund började han skratta... TRÖTTER hade smort in mig med schampo istället för med hudlotion....
Så det var ju bara att resa på sig och ta sig in i duschen....

Idag börjar vi vårt nyttiga liv på riktigt, vi ska köra viktväktarna från och med nu.
En annan sak vi tagit tag i är det här med att bo på samma ställe.. så nu har jag nästan allt jag behöver hemma hos Ville och tanken är att det är en tjuvstart på kommande samboliv. Vi har ledsnat på det eviga planerandet över vad vi behöver, vart det är smidigast att sova, mjölk som blir gammal i kylen o.s.v.... Så nu är vi här, på prov för ett tag... D.v.s. jag har inte sagt upp min lägenhet än och inga möbler från mig är förflyttade... Men det kommer väl, men en sak i taget....
Vi har hela livet på oss, så varför stressa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0