Inte riktigt som jag tänkt mig!

Idag skulle jag till Örebro, sista svängen innan examen! Det var planen, inatt vaknade jag tyvärr och insåg att så inte blir fallet...Hur fallet är behåller jag för mig själv, men istället för skolan blir det en sväng till doktorn!
Så nu sitter ja här och drar vid min dator, vet inte vad jag ska hitta på, vad gör man hemma en dag när det är kallt ute och solen gömmer sig bakom regn och moln?
Tror iaf att jag ska ta tag i några saker;
Typ fylla i ansökan om examen..
Städa?! ( inte nödvändigt men varför inte i brist på annat?!)
Plugga lite till inför ev. seminarie imorgon.
Vänta, vänta, vänta på att det är min tur att komma till doktorn!

Skumt... Börjar bli rastlös redan.. inte van att ha dötid på mitt schema.
Och inte kan jag träna heller... Inte förräns jag varit hos läkaren iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0