Examensklänning...

Idag har jag lurat med mig min mor till Tunapark för att kolla lite på examensklänning, helst hade jag velat gå ner på stan, men när regnet öser ner är det rätt bekvämt att åka till ett varuhus faktiskt...
Jag har fortfarande ingen aning om vad jag vill ha för klänning, men jag har hittat skorna, svarta sandaletter med höga klackar blir det... Problemet är väl egentligen att klänningen måste passa både vid examen och vid pojkvännens brors bröllop  och då måste det även matcha pojkvännens outfit... =/ Så vad det blir?!
Jag har inte den blekaste aning! Men en helt vit klänning kan ja ju räkna bort och likaså en svart....

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja, jag kommer väl komma i ett par sunkiga mammabyxor, eftersom jag inte har ngt annat, och gravidklänning är ju inte lätt att finna heller... Suck. Det finns nackdelar med att vara gravid...



Men lycka till!

2009-05-23 @ 11:05:21
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0