Gnällspiken!

Ibland är jag jättegnällig!
Detta gäller främst (egentligen bara) under de ökända PMS-perioderna...
Inte nog med allt gnäll så har jag oxå världens humörsvägningar.
Igår var jag jätteglad när jag kom hem efter en bra dag på nya praktikplatsen/ kommande arbetsplatsen, var en kalasbra dag med trevlig personal och roliga arbetsuppgifter.
All var frid och fröjd och jag pussade glatt på karln, tills vi skulle gå o lägga oss, då vände allt...
Nerbäddad med fruktansvärd ryggvärk ( har sådan kronisk, som är bättre eller sämre till o från) låg jag där och snyftade och tyckte att allt var jättejobbigt...
Konstigt hur hormoner kan ställa till det ibland?!
Och stackars min pojkvän som måste leva med eländet...
Men jag tror det med en nypa salt.... :)
Vilket ja med borde göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0