I väntan på en förlossning.

Jaha, hur dagen ska arta sig lär väl visa sig..
Pojkvännen åkte tidigt imorse till Linköping på jobb, jag slöade kvar i sängen nån timma till innan jag tog en kort promenad innan frukost.
Ringde förlossningen för att höra om det är några mammor på G, men vad de visste än sålänge så hade de bara en o hon var snart klar, så nu väntar jag till lunch och ringer igen och kollar läget!
Har redan hunnit läsa ett kapitel i stud.litteraturen och städat lägenheten ren o fin...
Annars hade jag väl kanske försökt hinna med lite träning också, har dock fruktansvärt ont i ryggen så jag vet inte rikigt i vilken form träningen skulle vara, kanske blir det tråkträning på gymmet, tror ryggen vill vila lite från hopp och skutt....
Sen var det väl lite med plugg också, kanske en fika med P senare, om det nu går att få tag på henne?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0