Lite mot mina principer... men lite kul var det! :)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Grattis, blir ju inte så dåligt me OB ändå.

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Inte vad jag vet..

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jo, det är ganska oki.

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Din parkering går ut om ca 10 minuter.

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Glad Påsk!

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja, du är så välkommen!

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja, men ett på sylvia blir jättebra!

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Ja är inte avundsjuk direkt, jobbigt att bo i en väska!

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Vi på tele 2 har nu fått över en miljon kunder och vi vill fira detta med dig så vi bjuder dig på summan 75 kr om du skickar detta till 10 personer.

10.
Din romantiska replik?
Glöm inte Robinson sötnos! :)

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej älskling!




Såååå that´s it for today.... Nu ska jag pysa över till min älskling och ge honom en stor fet puss eller kanske bara hångla upp honom lite på soffan... O allt bara för att han är så söt, men lät så väldans trött när jag pratade med honom innan träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0