Lite småjusteringar bara...

Det första jag sa imorse när jag vaknade var...

"älskling, jag funderar på om jag skulle göra lite småjusteringar bara"
"Jaså? Vadå för nåt?"
" Typ förstora brösten, bara till en c-d. kupa, inte så man tänker på det... O sen ta bort hår från kroppen med laser och även lite ärr... O så kanske färga ögonbryn oc fransar och även bleka tänderna... Hmm... sen funderar ja på att ha lite botox i läpparna  oxå, ja har ju typ inga läppar...  O så en hårförlängning... O sen skulle jag ju verkligen vilja fixa till både näsan och ögonen.... Bara lite småjusteringar lixom!"
"Öhh.... Ok, du får väl göra va du vill, ja tycker du är fin som du är... men ge fan i förstora läpparna, det kan bli så jävla fult!"

Sen låg jag och filosoferade ett tag..... o sen kläckte jag väl ur mig det smartaste av allt;
" Det vore ju egentligen helt emot mina värderingar och principer om jag skulle göra allt detta.... Jag hatar ju egentligen det här idealsträvande utseendefixerade samhället och föraktar den ytliga skönhetsindustrin....  Men jag får väl göra det så att ingen märker att jag har gjort det då kanske?"

Kanske har jag ett behov av att känna mig lite busig bara??
Eller iaf fantisera om att faktiskt vara snygg, vacker och vältrimmad... Undrar om livet hade varit annorlunda på något sätt om jag varit en av skolans snygga tjejer?!
Kanske... Antagligen!


Kommentarer
Postat av: josefin

det ända som ändras med operationer är att man ser annorlunda ut men hittar andra "fel" att fixas till...men plastikoperation i komination med terapi skulle säkert minska antalet "återfall" av plastikoperationer...beror ju på vad och varför man operar sig, att göra en C-kupa är ju ganska rimligt om man har små bröst..men att kke gå till en F året efter är befängt.

2009-05-08 @ 10:37:04
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/
Postat av: amanda

Skolans snyggaste tjej brukar oftast tendera att bli skolans "trash" eller fulaste några år senare... Så det var nog bra att du inte siktade på det under "skoltiden". Tro mig, jag har stor erfarenhet av sånt där, eller såna där...innetjejer, som alla killar gillar. Jag själv var den där man gärna spottade på och intalade hur ful jag var... Och det låter klyshigt (klyshor existerar just pga av att de är sanna!) men det är insidan som räknas och gör kvinnan vacker! Men jag förstår ju såklart att man vill se bra ut... Det brottas vi nog alla med. Och anledningen är väl till stor del för att man tror att man inte duger inför sin man och man är rädd att de ska lägga ögonen på hon som är storbröstad och har plutläppar. Ja, de kvinnliga idealen idag suger stenhårt... Men du är vacker som du är! Och du har verkligen delar på din kropp som du kan främhäva extra mycket! Fråga vilka delar din pojkvän gillar=)

2009-05-10 @ 14:18:44
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0