Morgonstund har ... kaffe?! för mun...

Jaha, morgonpigg som jag är så sitter jag här redan, vid datorn redo att ta tag i utbildningens sista uppgift! Idag ska rapportens skelett vara helt färdigt, det är min plan! Sen kan jag finslipa den i veckan! Har laddat med en bra frukost och starkt svart kaffe (slut på mjölken!)

Igår blev det lite myskväll med Hannah och Lisa, vi käkade spicy hot och slappade framför tv´n, såg bland annat The 90´s - ett försvarstal! Det var faktiskt ganska roligt!
Försökte föra en konversation med min mycket onyktra pojkvän som är bortrest för att medverka vid sin brors svensexa innan jag gick och la mig... Det gick sådär får jag erkänna!

Idag ser planen ut som följer;  Plugg! (uppgiften ska f*n bli klar nu)
                                                       Träning eller iaf en promenad eller lite jogging.
                                                        Praktik 14-22....
                                                        Hem och mys med min fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0