Revbensskott?

Jaha, får se hur  det blir med träningen idag...
Har fått nån typ av revbensskott... ni vet, som ryggskott fast i vänster del av ryggen, i revbenen typ.
Jag kan inte andas som normalt folk, det gör så ont att jag skriker när halva lungan är fylld ; vilket gör att träning känns lite overkill, jag vet inte med er, men jag brukar behöva andas ordenligt för att träningen ska funka bra...
För vikten vore det iof bra att leka martyr....
men men...
Får väl hålla mig till nyttig mat och någon mer promenad utöver de 5 km jag klarade av imorse helt enket  och sen önska och be om att detta ska släppa till imorgon så jag kan gå och köra mig favoritpass...

Jobbigt är också att mitt godissug har återkommit idag... Är så jävulusiskt sugen på godis...
Men, det får bli en morot eller nåt ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0