Spikmatta!



En sån här vill jag ha!
När jag börjar jobba är detta någonting som jag verkligen kommer att investera i, då ryggproblemen förvärras ju mer jag går så detta och ett par jävligt bra skor lär efter första lönen vara i min ägo!
Har läst mycket bra grejer om spikmattor, många med ryggproblem som blir i princip problemfria efter en period med en spikmatta, antagligen för att man stimulerar cirkulationen till musklerna...



Det där förlossningsbesöket verkar inte bli av idag, inga mammor som vill föda idag och så var det visst flera barnmorskestudenter där nu oxå...  =(   Men men, det blir nog av innan jag börjar jobba hoppas jag, har ju några veckor
kvar iaf!

Kommentarer
Postat av: josefin

loppisen ligger på carlavägen, mittemot stjärnvideo ungefär..på andra sidan gatan.Så mysigt där inne.

2009-05-13 @ 15:35:39
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0