syndare där....

Har varit duktig ett tag nu, har nämligen ett outtalat löfte om att inte äta godis före midsommar och då inte öka intaget av fikabröd ( som jag faktiskt äter mycket lite av)... Det har gått bra...
Men idag har jag syndat!! Smällde i mig 2 moccarutor när jag kom hem från skolan... Dåligt av mig!
Funderar på om jag ska ta de som är kvar och lämna över till mor o far så kan de få lite gott.... Funderade på att frysa in dem, men med min dåliga karraktär så skulle jag snart ha knaprat i mig stelfrusna moccarutor, så det är inget bra alternativ!

Ibland avundas jag de där smala människorna som kan smälla i sig vad de vill utan att gå upp i vikt och jag avundas också alla dem med karraktär, som klarar av att ha saker i skåpen utan att äta upp dem...
Det enda "gottiga" jag kan ha i mina skåp utan att äta upp det är glass... Glass är inte min grej!

Kommentarer
Postat av: amanda

Får jag kanske lov att bjuda på lite glass då någon vacker sommardag? ;)

2009-05-06 @ 07:12:08
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0