A day off...

Äntligen ledig!!! - EN hel dag är jag ledig från jobbet... Ogillar egentligen dessa lediga strödagar, man hinner inte vila upp sig iaf, man hinner bara fixa med allt sånt som man inte hinner fixa de dagar man jobbar.. Jag har alltid långa listor med saker jag måste göra när jag är ledig och folk jag inte orkar höra av mig till när jag jobbar...
Vila? Ja, nästa möjlighet att verkligen vara ledig och slappna av blir väl... inte nu till helgen för då blir det Örebro o massa på schemat.. Men helgen därpå hoppas jag att jag kan spendera i soffan,  tror jag behöver det, känns så iaf...
Men men....
Nu är klockan snart nio och det är bara att sätta igång...
- Måla hallen
- Handla väggdekor  och kuddar till hallen
- Fixa hatthyllan ( den var lite feltillverkad)
- Träna
- Ta en promenad ( i dagsljus var tanken, ser dock inte så lovande ut... )
- Boka tvättid ( karln får tvätta!!)
- Städa... ( det är bra skitigt här efter renoveringen!)
- Tvätta håret!
- Ringa massa folk

Känner mig lite såhär just nu faktiskt... Men det går väl över... Livet går ju upp o ner som sagt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0