Bara trött!

Idag är jag trött! Eller nu ljög jag, jag är jävligt trött, nästintill slö!
Har jobbat bra idag, har varit nåt att göra precis hela dagen på jobbet, trodde nästan fötterna skulle trilla av kroppen när jag äntligen fick gå hem vid halv fyra...  Sen gick jag hem, duschade och somnade sittande i soffan med datorn i knät...
Nu är Ville och köper pizza för han är sjuk och jag har inte energi över att ställa mig vid spisen ikväll! Vi äter ju i princip aldrig köpmat i veckorna, så nån gång kan man väl få göra ett undantag?
Hursom, efter denna dag på jobbet så tänker jag inte ha dåligt samvete för det!

Sen blir det änglar och demoner, lite choklad och frukt i soffan...
I like!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0