Det är som vanligt....

Japp, allt är som vanligt.. Jag är skittrött!
Har slitit på jobbet i helgen och gårdagen var väl inte direkt kul.. Hade inte ens tid att kasta i mig lite mat eller gå o kissa... Det var lite underbemannat på personal och lite överbelagt på patientfronten... Som det kan vara i landstinget helt enkelt...
Och idag är jag trött... Har sovit ca 9 timmar men ändå är jag trött... Har inte gjort mycket idag faktiskt.. Tagit en promenad, bakat bröd, röjt lite smått här hemma och lagat mat.. Ska väl snart ner på stan o fika med Kristin, sen blir det träning o sen kommer jag att somna som en stock igen...
Förstår inte, är det hösten eller vad är felet? Jag är helt slut! Skulle kunna sova dygnet runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0