Ju mer man har destå mer drömmer man om...

Idag är min "vill ha- lista" lång... Jag vill ha massor...

Typ, ett hus (först och främst!) ett fint hus med öppen spis, bra förvaringsmöjligheter, flera rum, gäststuga, sjöutsikt/tomt, vackra golv, pärlspont, fint och fräscht kök och badrum, en stor tomt utan insyn från grannar...

Sen vill jag ha en bil... en vit audi- tack gärna!!

O så vill jag ha en solresa i paradiset... Krabi 3 veckor eller nåt hade man ju inte sagt nej till..

Jag vill ha en massa spabehandlingar bokade...

Sen en mängd småsaker... typ;
Längdskidor
nya skidkläder
massa nya vanliga kläder
en ny tv
glasdörrar till våra röriga bokhyllor
en bebis
nya fina smycken
fast jobb
ny kamera
mer ordning och reda hemma
glasdörrar till vår röriga bokhylla
mer skåp i köket
ett hemmagym
Sommar
Mer pengar
nya fina smycken
långa naglar
Fast jobb
smalare midja
mindre rumpa
ny näsa...
Mer TID

Okej, nu spårar jag....

Grejen är att listan är lång... Men så inser jag att man blir ju bara frustrerad över att tänka på allt man inte har.. Bättre att tänka på det man har istället.. Det är ju faktiskt rätt mycket!
Man borde vara bättre på att tänka på det och värdera det istället... men visst är det svårt ibland..
Men...
Jag har ju en fantastiskt fin karl, en fin familj, härliga vänner, en nymålad hall, ett jobb, en 21" tjock-tv, en skidresa bokad till Alperna i januari, pengar på kontot, en kropp som fungerar bra, Drömmar för framtiden, planer och ideér, alldeles för många skor, en full garderob, mat i kylen, räkningar att betala, fint hår, gulliga öron, lagom stora bröst....

Jag är helt enkelt en rik människa som fantiserar om ännu mer.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0