Sååå inspirerad!

Åh, idag är jag sååå inspirerad!! Nu vet jag vad jag vill...
Nu ser jag livet ljusna och bitarna falla på plats igen!
Det är väl inte så att livet stått stilla, men jag känner att jag varit lite nere, känns mig lite obeslutsam...
Stått lite med ett ben på varsin sida av ett staket, ni vet så där me en taggig pinne i rumpan, och inte riktigt vetat åt vilket håll jag ska kliva ner med båda fötterna...'
Men idag ljusnade det!
Åh... nu är jag jätteinspirerad!!!
Nu är det bara att sätta igång!
Det enda som kan stoppa mig nu är byråkrati Sverige.. men det orkar jag inte tänka på nu!
Idag är jag inspirerad!!
Idag ser jag livet ta fart igen!!!

Vilken känsla.... :)

 

Såhär galen ser jag ut när jag är inspirerad!!!


Kommentarer
Postat av: maddlur

Bra där!!!! Mer och fler av den sortens inlägg!! :)



Bra start! Kraaaaaaaaam

2009-11-07 @ 21:38:04
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0