Dåligt Malin!

Ja vet, jag suger på att uppdatera bloggen, men saken är den att när man jobbar heltid på ett nytt jobb, där man sitter en hel del framför datorn (jo, vi sjuksköterskor gör faktiskt det, tro det eller ej!) Så är man inte himla pepp på att sätta sig när man kommer hem...  Sen har jag faktiskt inte haft så mycket tid över heller denna vecka till sånt, mycket som behövdes fixas denna vecka o så lite träning och tidiga kvällar i säng på det...
Då kommer bloggen lite i skym undan...
O det får den allt göra en stund till... För nu ska jag försöka ge mitt vardagsrum en omgång... sen blir det restaurangbesök med darling ikväll, vi firar visst 1 år tillsammans idag.. :) Tänk så fort det har gått, o här sitter vi nu, som sambos! Galet! men härligt, underbart, fantastiskt kärleksfullt!!!

Imorgon blir det kalas, då blir jag halvvägs till kärring oxå... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0