Helgen som gick...

Det blev en aktiv helg denna vecka, i fredags blev det träning och sen fredagsmys... Med kinamat och vin i magen däckade både jag och ville i soffan. Lördagen var hektisk, pappa fyllde 50 år och det var mycket att ordna med inför kvällens festligheter. Jag var mest nervös och stressad hela dagen och första delen av festen, vet inte varför, men har sånt kontrollbehov i sådna situationer bara...  Typiskt storasystersyndrom kanske?!
Kvällen blev hursom helst mycket lyckad och pappa var jättenöjd med sin dag och alla sina presenter ( fallskärmshopp, köra sportbil, bestiga kebenikajse o.s.v... )
Han själv överaskade oxå, han hade nämligen hyrt in en eldkonstnär som uppträdde... INGEN  visste nåt!!!!
Jag och Tove uppträdde med en sång specialskriven till pappa och det var mycket uppskattat...  Det var roligt att kunna göra något sådant för pappa, han är rätt tacksam att driva med oxå så.. :P



Grattis pappa 50 år!!!

  

 

Söndagen kom och gick, den innehöll städning och ett jävligt onödigt bråk som inte ska nämnas och som ska lämnas till det förflutna... Men visst, det förstörde iaf min dag! Tur att jag har min fina karl som kan trösta iaf!!

Det blev ingen träning igår som planerat, blev alldeles för trött av att bråka- det är verkligen inte min grej! Så jag ska köra ett lunchpass, bodypump innan det är dax att dra till jobbet för en ny arbetsvecka...


Kommentarer
Postat av: maddlur

Sådanadär eldgrejjer e coolt!!! Jag vill åxå ha en sådan när jag fyller 50!

2009-10-19 @ 20:06:17
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0