Hur är det möjligt?

Jag förstår inte.... Jag fattar faktiskt inte hur det är möjligt att vara såhär trött....
Jag är trött hela tiden, jag är trött i kroppen och i huvudet och skulle kunna sova dygnet runt..
Visst kan det vara hösten, visst kan det vara det faktum att man är ny på jobbet och att det är en rätt krävande arbetsmiljö...  Men jag försöker ju ändå ta hand om mig själv.. Äter bra mat, tränar, äter lite vitaminpiller och dricker några koppar kaffe på en dag.. Men ändå SÅ TRÖTT!!!

Idag skulle jag egentligen ha varit ledig.. Men ändrade planer, fick förskjuten arbetstid p.g.a. att det är så många sjuksköterskor sjuka på jobbet just nu.. Så jag jobbar ikväll och blir ledig fredag kväll istället... Jag vet inte va andra tycker, men ja tycker att det var ett rätt bra byte.. Jag ogillar att jobba fredagkvällar, det är en trist start på helgen! Imorgon firar även bror sin 18 års dag här i Eskilstuna ( han bor i Sthlm annars) Och det vore ju trist att missa.. Så det blev bra!!

Nu blir det en promenad, sen ska jag ner på stan och luncha med Madde innan jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0